Шукати в цьому блозі

четвер, 29 жовтня 2015 р.

Цілі та завдання виховної діяльності

І.  Визначення проблеми на навчальний рік.

Проблема школи: «Формування життєвих компетентностей школярів у реаліях освітньо-інформаційного простору. Виховання патріотичних почуттів та національної свідомості школярів»

Визначення проблеми класу на навчальний рік:
«Виховання в учнів громадянської свідомості, патріотичних  почуттів, високих моральних цінностей, відповідального відношення до навчання, формування духовних потреб."


II.   Цілі та завдання виховної діяльності, мети та шляхи її досягнення

Завдання виховної діяльності.

1.     Виховувати в учнів позитивні риси характеру: волю, чесність, самокритичність, повагу до старших та ровесників, взаємодопомогу, працьовитість.
2.     Допомагати учням в науковій орієнтації своєї навчальної діяльності.
3.     Постійно підтримувати зв’язок з батьками, залучати їх до розв’язання проблемних ситуацій в класі.
4.     Слідкувати за підтримуванням шкільного режиму роботи.
5.     Дбати про здоров’я учнів, постійно наголошувати на дотриманні правил техніки безпеки, щоб запобігти нещасним випадкам та зберегти здоров’я дітей.
6.     Пропагувати здоровий спосіб життя.
7.     Проводити роботу по профілактиці правопорушень

Виховна мета. Виховання через значущу, побудовану на інтересах дітей діяльність, яка дає позитивні враження і результати. Класний керівник є рівноправний і зацікавлений учасник спільної діяльності

Реалізація мети.

Виховання – це наука,
що навчає наших дітей обходитися без нас
Ернест Легуве
1.      Створення системи самоврядування в класі:
Черговий лідер           
 група ЛД (лідерів-помічників)         
самоврядування

Традиції – більш важливі, ніж закони,
бо від них закони і залежать
Е.Берк
2.    Створення традицій у класі:
Незвичні святкування іменинних днів;
Дні ручної праці у класі;
Творчі, ігрові перерви;
День доброго ангела (або святого Миколая);
Використання національної символіки в одязі

В кожній дитині є сонце.
Тільки дайте йому світити
Сократ
3.    Створення умов для розвитку творчих здібностей:
Заняття з музики, хореографії, образотворчого та театрального мистецтв;
Заняття в спортивно-туристичних секціях;
Виготовлення виробів hand made;
Участь у виставках композицій (власні виставки), концертах, творчих звітах, конкурсах…

Кращий спосіб зробити дітей хорошими –
Це зробити їх щасливими
Оскар Уайльд
4.    Відкриття дітей для світу і світу для дітей:
Вивчення історії, природи рідного краю шляхом одноденних екскурсій;
Екскурсійні поїздки по визначних місцях України;
Пошук друзів з інших шкіл, регіонів, країн…

Один батько важить більше,
ніж сто учителів
Д.Герберт
5. Створення єдиної родини «батьки – діти – школа»:
         Залучення батьків до виховної діяльності;
         Взаємовідвідування і обмін досвідом вчителя і батьків;
Ведення віртуальних батьківських щоденників, листування з батьками.

Постійна зайнятість дитини і постійна  діяльність. Саме так  виховується ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, до сім’ї, родини, людей, до праці, до мистецтва, до природи, до себе.



ІII.  Психолого-педагогічна характеристика класу.
У 5 клас прийшли  навчатися 20 учнів, з них 9 дівчат (5/2004 р.н., 4/2005р.н.) 
 та 11 хлопців      (10/2004р.н., 1/2005 р.н.)  Клас вікової норми.

Показники успішності:
·                     Учнів з високим рівнем навчальних досягнень –   
·                     Учнів з достатнім рівнем навчальних досягнень –
·                     Учнів з середнім рівнем навчальних досягнень –
·                     Учнів з початковим рівнем навчальних досягнень –


Немає коментарів:

Дописати коментар