Місячник
основ безпеки життєдіяльності „Щоб не трапилось біди, пам’ятай про це завжди ”
№ п/п
|
Заходи
на
Вересень
|
І
тиждень
(01 – 4.09)
|
ІІ
тиждень
( 07 –
11.09 )
|
ІІІ
тиждень
( 14 –
18.09)
|
ІV
тиждень протипожежної безпеки „Вогонь – друг чи ворог” ( 21 – 25.09 )
|
1.
|
Виховні
години, класні
збори
|
Перший урок на тему: «Ми – нація єдина, твої ми
діти, Україно»
|
Класні збори №1 на тему: «Наші
плани та встановлення традицій». Вих.год. у зв’язку з 70-роковинами депортації з Криму
кримських татар та інших осіб за національною ознакою
|
Виховна година на тему: «Береженого Бог береже»
|
Виховна година на
тему: „Що потрібно
знати, щоб пожежним стати.”
Зустріч з представниками пожежної
охорони
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і
держави
|
|
Вибори Президента школи
|
Бесіда на тему: «Виховуємо повагу до символі
нашої Батьківщини».
День профілактики правопорушень на
тему ”Права дитини”.
|
|
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
|
Відверта розмова
«Золоті правила поведінки»
|
Участь у Всеукраїнській акції «Лист пора-неному», «Хвиля доброти»
«Повер-тайся живим»
|
Конкурс
газет до Дня вчителя.
Бесіда з психологом «Стався до людей так, як хочеш щоб ставились до тебе»
|
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Вступний інструктаж
|
Інформаційна хвилина „Збережи своє життя”
|
Ознайомлення
учнів із Законом України „ Про дорожній рух”
|
Вологе прибирання
класу
|
5.
|
Ціннісне ставлення до
природи
|
Класна акція «Зробимо
кві-тучим наш клас»
|
Участь в акції -
конкурсі «Квіти біля
школи».
|
|
Конкурс
виробів ”Осіння фантазія”.
|
6.
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
|
Складаємо Літопис
свого класу
|
Конкурс
малюнків „Безпека руху”.
|
Конкурс малюнків «Війна очима дітей».
|
7.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
Реалізація
проекту «Добро починається з тебе»
|
Вікторина «У світі професій»
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Анкетування учнів з метою уточнення інди-відульних даних
|
Залучення учнів до
роботи в гуртках, секціях, об'єднаннях.
|
Уточнення списків:
соціальний паспорт класу;
|
Спостереження за
поведінкою учнів на основі записів зауважень у щоденники
|
9.
|
Робота з
батьками
|
Анкетування батьків з метою уточнення місць роботи,
номерів телефонів та ін.
|
Формування банка
даних про сім'ю та сімейно-родинне виховання
|
Круглий стіл „Вчимося
спілкуватися”
( голова БК)
|
Батьківські збори №1
«Особливості навчальної діяльності учнів
5-го
класу у зв’язку з переходом від початкової до середньої ланки освіти»
|
10.
|
Участь у загальношкільних
заходах
|
Взяти участь у лінійці,
присвяченій Першому дзвонику
|
Осінній
ярмарок
|
Взяти участь у Всеукраїнській експедиції «Моя
Батьківщина – Україна»
|
|
Місячник
художнього-естетичного виховання «Не соромно не знати, а соромно
не навчатися»
№ п/п
|
Заходи
на
Жовтень
|
І
тиждень
(28.09
– 02.10 )
|
ІІ
тиждень
( 05 – 10.10 )
|
ІІІ
тиждень російської
мови та зарубіжної л-ри
( 12 -
16.10 )
|
ІV
тиждень пам’яті
( 19 –
23.10 )
|
1.
|
Виховні
години, класні
збори
|
Виховна година на
тему: «Розум – скарб на
тисячі поколінь»
|
|
Виховна година на
тему: «Минуть роки, минуть віки, а подвиг лишиться завжди»
|
Виховні години
до Дня вигнання
нацистських окупантів з України.
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і
держави
|
Інформаційна хвилина
|
|
Конкурс «Мій рідний
край»
14 жовтня День захисника України. День
Українського козацтва.
|
Інформаційна хвилина
|
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Бесіда «Дорога і ми»
|
До дня людей похи-лого віку відвідуван-ня учителів-в-нів, ветеранів ІІ СВ, людей поваж. віку.
|
|
|
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Інструктаж по техніці
безпеки (правильне повод-ження з електро-приладами)
|
Інструктаж по техніці
безпеки (правильне поводження з газоприладами)
|
День
профілак-тики правопору-шень на тему: „Алкоголізму – «НІ» в нашому житті”
|
Гра «Права та обов’язки»;
|
5.
|
Ціннісне ставлення до
природи
|
|
Екскурсія на природу
|
|
|
6.
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Участь у
конкурсі на «Найкращий відгук на сучасну
дитячу прозу».
|
|
Свято „Осінній вернісаж”.
|
|
7.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
|
Зустрічі «Усі
професії важливі, вибирай свою»
|
|
Вологе прибирання
класу
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Бесіда за наслідками
спостереження та оцінка організаторських здібностей учнів
|
Спостереження за
поведінкою
Аналіз зауважень
вчителів
|
Анкетування «Що нам
заважає вчитися?»
|
Визначення типу характеру
кожного
|
9.
|
Робота з
батьками
|
Робота з сім'ями, які
потребують педагогічної допомоги
|
Засідання
батьківського комітету
Допомога психолога:
покарання чи заохочення
|
Відвідування сім’ї
учня з метою виявлення причини неусішності
|
Батьківські збори № 2 «Авторитет, особистий
приклад батьків у
процесі виховання»
|
10.
|
Участь у загальношкільних
заходах
|
Конкурс творів для
учнів 9 – 10 класів на тему: «Моє майбутнє − в моїх руках»
|
|
Лінійка «Ми – нащадки славних козаків».
|
|
Місячник
морально-правового виховання „Співчуття є найголовніший і, може, єдиний закон
людського буття”
№ п/п
|
Заходи
на
Листопад
|
І
тиждень
( 02.11
– 06.11 )
|
ІІ
тиждень української писемності
( 09 –
11.11 )
|
ІІІ
тиждень морального ви-ня
( 16 – 20.11 )
|
ІV
тиждень вдячності
( 23 –
27.11 )
|
1.
|
Виховні
години, класні
збори
|
Виховна година на
тему: «Тлумачний
словник ввічливих слів»
|
Виховна година на
тему: «Мова рідна, слово рідне!»
|
Виховна година на
тему: „Чужого горя не
буває”
|
Виховна година на
тему: «Голодомор – трагедія укр. народу»
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і
держави
|
|
Конкурс на краще
декламування віршів до Дня української писемності
|
|
|
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Анкетування «Стосунки
в колективі»
|
|
Участь в акції „Подаруй свято іншим”.
|
Відвідування виставки літера-тури в шкільній бібліотеці «Карби часу»
|
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Інструктаж по плану
|
Бесіда «Про мовний
етикет»
|
Круглий
стіл „Утвердження у суспільстві ген-дерної рівності”.
|
|
5.
|
Ціннісне ставлення до
природи
|
|
|
Участь у кон-курсі «Колосок-осінній».
|
|
6.
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Виставка творчих
робіт «Мій справжній друг»
|
Участь у Міжнародному конкурсі з української мови ім. Петра
Яцика
|
|
Літературна студія. Мистецтво слова.
Конкурс читців.
|
7.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
|
Круглий стіл «Не
відкладай на завтра те, що можеш
зробити сьогодні»
|
Реалізація проекту «Щоденник корисних справ».
|
Вологе прибирання
класу
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Анкетування психолога на профілактику суїцидальної поведінки
|
Диспут „Що означає бути патріотом?”
|
Спостереження за
поведінкою
( )
Аналіз заува-жень вчителів
|
Засідання активу
класу «Виконання доручень окремими учнями класу»
|
9.
|
Робота з
батьками
|
Індивідуальні бесіди
з батьками
( )
|
Засідання батьківського
комітету (сприяння батьків у б-бі з пропусками без пов.причин)
|
Відвідування сімей
учнів
( )
|
|
10.
|
Участь у загальношкільних
заходах
|
Відзначення Дня української писемності та мови
|
Взяти участь у
конкурс на краще декламування віршів до Дня української писемності.
Свято танцю
|
|
Взяти участь у лінійці „Свою Україну любіть...”
|
Місячник
національно-громадянського виховання „Я – родина - Україна”
№ п/п
|
Заходи
на
Грудень
|
І
тиждень географії
(30.11
– 04.12 )
|
ІІ
тиждень
( 07 –
11.12)
|
ІІІ
тиждень
( 14 – 18.12 )
|
ІV
тиждень п-ки
до Новоріч.
свят
( 21 –
25.12 )
|
1.
|
Виховні
години, класні
збори
|
Виховна година на
тему: «Сла-ветні захисники мого краю»
|
Класні збори №2
«Навчання — це праця, і благо, і обов'язок»
|
Виховна година на
тему: «Жива ялинка хай росте»
|
Виховна година на
тему: «Новий рік — веселий чарівник»
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і
держави
|
Акція «Добро починається з власного дому».
|
|
Перевірка стану
збереження підручників в учнів
|
|
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Рейд - перевірка
«Виконання домашніх завдань»
|
|
Організувати
вручення саморобних подарунків однокласниками на день Миколая
|
Підготовка до
проведення Новорічного вечора
|
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Бесіда «СНІД -загроза
XXI століття»
Участь у Всеукраїн. кон. з англійської мови «Гринвіч»
|
Цільовий
інструктаж про поведінку на льоду
|
Бесіда з профілак-тики нещасних випад-ків під час кан. та з організац. новорічних свят. День профі-ки
правопорушень на тему «Єдиний захист від СНІДу – це твій здоровий глузд»
|
Зустріч із лікарем
Сербулем О.І.
„Профілактика
порушення постави в учнів та їх оздоровлення”.
Інструктаж
по техніці безпеки (безпечне поводження з вибухонебезпечними речовинами)
|
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
|
Участь в акції „Збережи і нагодуй птахів”.
|
|
|
6.
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
|
Конкурс новорічних вітань від Діда Мороза
|
Конкурс
Новоріч. букетів та ялинк. прикрас
|
Конкурс мал. «Люби і знай свій рідний край
|
7.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
Бесіда «3 магазину
чи власними руками»
|
Підготовка до
Новорічного свята
|
|
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Бесіда з (
) про поведінку
|
Проводити спостереження
за змінами у поведінці учнів
( )
|
Аналіз відвідування
учнів дитячих об'єднань та
гуртків
|
Індивідуальні
бесіди з учнями, які схильні до правопорушень
( )
|
9.
|
Робота з
батьками
|
Індивідуальна консульт.
для
батьків (ГресьВ.М.) „Узгодження бажань і
можливостей дітей у сімейному вихованні”
|
Батьківські збори №3
«Надання квалі-
фікованої д-ги неблагополучним
сім'ям і функціонально
неспроможним
сім'ям»
|
Засідання
батьківського комітету. Підго-товка до Ново-річних та Різдвяних свят. “Адаптація учнів
до
навчання на ІІ ступені”
|
Привітання батьків з
наступа-ючими святами. Залучення
батьків до прове-дення зимових
екскурсій
|
10.
|
Участь у загальношкільних
заходах
|
Участь у Військово-спорт. святі „Ми – майб. захисники
Вітчизни”
|
|
Взяти участь у
конкурсі плакатів до дня Миколая
|
Новорічний вечір
|
1.
№ п/п
|
Назва заходу
|
Дата
|
1.
|
Екскурсія
на природу
|
|
2.
|
Веселі
старти
|
|
3.
|
Екскурсія
на Чигиринщину
|
|
4.
|
Змагання
по футболу
|
|
5.
|
Майстерня
творчості
|
|
|
|
|
№ п/п
|
Назва заходу
|
Дата
|
1.
|
Виготовлення
годівниць
|
|
2.
|
Екскурсія
в зимовий ліс
|
|
3.
|
Розучування
щедрівок, колядок
|
|
4.
|
Будівництво
снігового містечка
|
|
5.
|
Зимові
веселі старти
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар