Шукати в цьому блозі

четвер, 29 жовтня 2015 р.

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З КЛАСОМ

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З КЛАСОМ 
Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:
·        Класний журнал.
·        Особові справи учнів.
·        Табелі успішності учнів.
·        План виховної роботи.
·        Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.
·        Розробки сценаріїв виховних заходів.
·        Тека психолого-педагогічних спостережень.
·        Щоденник роботи з „важкими” дітьми.
·        Протоколи батьківських зборів.
·        Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.
·        Літопис або документи класних справ.
Циклограма класного керівника
Щоденно:
1.      Робота з тими хто запізнюється та виявлення причин відсутності учнів.
2.      Організація харчування учнів.
3.      Організація чергування учнів.
4.      Індивідуальна робота з учнями.
5.      Контроль за зовнішнім виглядом учнів.
Щотижня:
1.      Перевірка щоденників.
2.      Проведення заходів за планом.
3.      Робота з батьками за планом.
4.      Робота з вчителями предметниками.
5.      Зустріч з психологом та медсестрою, психолого-педагогічні спостереження.
Щомісяця:
1.      Відвідування уроків класу.
2.      Консультація психолога стосовно важковиховуваних дітей.
3.      Зустріч з батьками за планом.
4.      Нарада щодо планування роботи.
Перед канікулами:
1.      Взяти розписки з батьків за збереження здоров’я  і недопущення правопорушень дитиною.
2.      Провести інструктажі безпеки та розписати за них.
Протягом семестру:
1.      Оформлення класного журналу.
2.      Засідання МО класних керівників (за планом).
3.      Аналіз виконання плану, корекція.
4.      Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету (за планом).
Один раз на навчальний рік:
1.      Оформлення особових справ.
2.      Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.
3.      Статистичні дані.
4.      Проведення відкритого виховного заходу.

                                  
„Золоті” правила класного керівника.
1.      Учитель має бути особистістю, яка приваблює дітей.
2.      Учитель повинен викликати любов та повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та спілкується з нею, у стосунках з нею чесний і відвертий.
3.      Учитель має бути веселим і жартівливим.
4.      Учитель має раціонально використовувати свій час.
5.      Учитель має бути доброзичливим.
6.      Учитель має постійно вдосконалюватись, розширювати свій кругозір.
7.      Гасло вчителя: „Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням”.
8.      Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
9.      Учитель має створити колектив, в якому панують доброзичливі стосунки.

10. Учитель має любити, захищати дитину, поважати її почуття

Немає коментарів:

Дописати коментар